.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمربي صنعت ساري : این هفته محکوم به برد هستیم

محمود سورتيچي با اشاره به بازي پيش روي جمعه هفته جاري مقابل تبريزي‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: بازي بدي كه بازيكنان مقابل داماش دورود انجام دادند و منجر به شكست سنگين در برابر حريف شديم آن باخت را فراموش كرديم و حالا به فكر بازي مقابل گسترش فولاد تبريز هستيم.

سوتيچي خاطرنشان كرد: هنوز هم باور ندارم كه در مقابل داماش اينجور بد باختيم، در آن بازي به هيچ وجه حق تيم ما باخت نبود.
وي تصريح كرد: بازيكنان ما توپ و ميدان را در اختيار داشتند اما گل را تيم حريف مي‌زد و همچون بازي‌هاي گذشته در لحظه پاياني بازيكنان دقت كافي نداشتند.
سورتيچي افزود: هنوز با گذشت شش هفته بازيكنانم به آمادگي بدني و هماهنگي لازم نرسيدند و براي اينكه اين تيم و بازيكنان به مرز آمادگي كافي برسند بايد با تمركز بيشتري تمرين كنند.
سرمربي صنعت ساري درباره بازي اين هفته مقابل تيم مدعي تبريزي گفت: بازيكنان با پيروزي مقابل گسترش فولاد بايد بار ديگر شادي و نشاط را به اردو تيم بياورند و با پيروزي دل هزاران هوادار را خوشحال كنند و هواداران با رضايت كامل ورزشگاه را ترك كنند.
وي در ادامه افزود: در حال حاضر با توجه به شكستي كه در هفته گذشته داشتيم از صدر جدول فاصله گرفتيم و براي اينكه اين فاصله كمتر شود در اين مسابقه محكوم به برد حتي با گل‌هاي بيشتر هستيم.
وي تصريح كرد: پس از باخت مقابل داماش بازيكنان آن روحيه هميشگي خود را نداشتند اما با توجه به صحبت‌هايي كه با بچه‌ها داشتيم سعي شد دوباره آن روحيه و نشاط به بازيكنان داده شود و تا حدودي در اين زمينه موفق بوديم و بازيكنان با انجام تمرينات مرتب و با آمادگي مناسب فقط براي برد در زمين مسابقه حاضر مي‌شوند.
سورتيچي در پايان افزود: از مسئولان باشگاه مي‌خواهم براي اينكه تيم وارد حاشيه نشود به تعهدات مالي خود در قبال بازيكنان و كادر فني پايبند باشد تا تيم با روحيه و با انگيزه بيشتري در مسابقات حضور يابد.
به گزارش فارس، تيم طبرستان صنعت ساري از هفته هفتم مسابقات فوتبال ليگ دسته يك باشگاه‌هاي كشور روز جمعه پنجم آذر در ورزشگاه 15 هزار نفري شهداي ساري در ساعت 14:30 دقيقه ميزبان گسترش فولاد تبريز است.
در جدول رده‌بندي تا پايان هفته ششم طبرستان صنعت ساري با نه امتياز در مكان هفتم جاي دارد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.